mandag den 24. april 2017

Forårsluner ... helt ind i sjælen

Jeg har netop i denne weekend haft en fantastisk dejlig oplevelse

For 50 år siden - ja 50 - det er helt ufattelig hvor tiden er blevet af

men da blev jeg konfirmeret

I lørdag mødtes jeg med 22 af dem, jeg blev det sammen med

Og sikken en dejlig dag

Stemningen var god - mange skæbner og livsforløb blev vendt

hvor var det berigende

- og det den ene ikke huskede

huskede den anden

Det kan varmt anbefales at holde sådan et jubilæum

En varm oplevelse på en kølig aprildag

I påsken slappede jeg af med "Forårsluner" efter egen opskrift

i sommerhuset

Små barselsgaver strikket i Blackhill Cottonwool - 40 gr er brugt - så billigere bliver det ikke (ca 20 kr)


Opskriften kan købes her eller på ravelry

Nu arbejder jeg på en voksenudgave af SmillaBenedicte med forhøjet nakke og talje - "Bly Viol"


God dag til dig

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.