lørdag den 2. januar 2016

Happy 2016

Mit første strik i det nye år hedder "Happy 2016"

- og det er netop påbegyndt

Jeg lavede jo en til min svigerdatter - nu laver jeg en til mig selv (bliver det vist)

Farven er god. Det er Blackhill Cottonwool



Jeg har så mange ideer - men ikke timer nok

- men det er jo et luksusproblem

Stille og roligt er der taget hul på det nye år -

forsigtigt er der skrevet en opskrift til "Happy 2016"

- ikke tosset hvis man også kunne lave en opskrift til selve året 2016

men mon ikke det bliver snørklet og med krummelurer som blusens blonde

Jeg håber det -

Godt begyndt er halv fuldendt

God weekend




9 kommentarer:

  1. Godt begyndt. Jeg startede året med et "jubilæum" på bloggen.
    Og nu vil jeg kigge på lageret til at strikke Happy 2016. Måske prøve med Silkwool..? Jeg har ikke noget hjemme i Cottonwool.
    Ideer kommer i stimer.. Der kan blive trængsel på udviklingsogdesignstien! Så må man en tur ud på motionsstien!
    Ønsker dig et godt, kreativt og iderigt nyt år.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt Nytår Anne og stort tillykke med jubilæet. Jeg har lavet opskriften til strikkefastheden mere end lige til garnet, så brug det du har på lager. Ja, motionsstien er det lidt sværere at komme på. Nu vil jeg lige besøge din blog

      Slet
  2. Fantastisk fin opskrift, som jeg lige har købt på Ravelry. Den glæder jeg mig til at strikke. Den kunne jeg godt finde på at strikke nogle stykker af i forskellige farver, det er en ualmindelig sød bluse. Det er du altså god til. Uheldigvis har jeg lige lovet mig selv, at jeg skal være strikkemonogam fremover og kun strikke på en ting ad gangen, så jeg må vente lidt med at starte, selv om det klør i fingrene for at slå op lige nu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil glæde mig til at se dit resultat- kender godt de der løfter til sig selv. Jeg er ikke så troværdig på det område, men nogen gange vinder min stædighed

      Slet
  3. Endnu en fin trøje fra dine pinde som vi kommer at se ude i blog land.

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt Nytår Anne Marie. Det vil jeg da håbe - genkendelsesglæden er som bekendt den største :)

      Slet
  4. Den ser ud til at blive fuldendt i fin stil. Jeg krydser fingre for, at du får det færdige produkt som ønsket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak det håber jeg og får måske brug for dine krydsede fingre - så tak

      Slet
  5. Rigtig smuk bluse. Jeg vil ønske dig et rigtig dejligt nytår med masser af projekter på pindene: Hihi - det er der nok ingen fare for, at der ikke kommer.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.