onsdag den 31. juli 2013

God morgenstart...

Jeg startede min dag som i mandags - med en løbetur. Det mærker til, at ryggen er i orden igen.
Efter løbeturen laver jeg klog af skade nogle mave- og rygøvelser.

Jeg har også fået hula-ringen støvet af :) Så nu er jeg i gang med at gøre godt for mig.



Det er dejligt at have en uge, hvor jeg ikke skal andet, end hvad jeg selv finder på eller siger ja til.
Jeg tænker også over, hvad jeg putter indenbords. Sunde og gode dage kommer ikke dårligt igen.



Festivaltrøjen fik sit ene ærme i går - måske det andet kommer til i dag.

Der er en masse "burde gøre" i baghovedet - nu hvor der er tid, men jeg gider ikke.

Så simpelt kan det siges.

Ønsker en dejlig dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.