tirsdag den 18. april 2017

Herlig påske....meget lidt strik

Det var så påsken, hvor vi for første gang kunne tage i eget sommerhus

Vi har ikke brugt det i vinter, da vi er ved at få lavet en loftet i stand, så der har været håndværkere

Desuden har vi jo haft travlt med at flytte fra stort hus til lille vinterbolig

Da vinterboligen også er noget mindre end sommerhuset, så var det rigtig dejligt at komme

afsted og mærke pladsen - især udenom huset.

Vi fik set alle de nærmeste i familien - her er plads til det

ikke mindst børnebørnene

Så nu er rart at være hjemme igen efter at have været i godt selskab

Så kan man lidt igen

- men det skal ikke vare længe, inden sommerboligen tages i brug for en længere periode

Jeg havde taget nogle rester Blackhill Cottonwool med og min opskrift "Forårsluner", så det slappede jeg af med

Jeg bliver nogle gange helt fascineret af, hvad det er muligt at frembringe med 2 pinde og noget garn

"Forårsluner" - som er meget enkel - 2 ender at hæfte - strikket ud i etstykke - en arbejdsgang.

Men der er jo nogle, der strikker de mest fantastiske kunstværker med samme udgangspunkt

Nogle gange, når man slapper af, tænker man sig ikke om, så mine tanker om det fascinerende ved strik lagde jeg op i en strikkegruppe på Facebook - glemte alt om, at jeg var "designer" - så jeg blev selvfølgelig slettet.... det er jeg ærgerlig over, men what to do?






2 små gaver á 40 gr str 0-3 mdr. Ca. 20 kr pr stk - det da bare billigt


Så var jeg lige tilbage ved mit udgangspunkt - min første opskrift "Skumfidus" kom lige med på den lilla Forårsluner - eller er det lidt Happy 2016 eller Rumpenisse?


Den blonde er altid sød og anvendelig - og jeg går ind for genbrug

Der er pakket ud - nyt skal på pindene - måske en SmillaBenedicte i voksenudgave - hvem ved??

God dag til dig, der lige kiggede fordi :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.