onsdag den 6. juli 2016

Ferietid...

Sommerhuset, som vi har overtaget 1. juli udforskes

sammen med de nye omgivelser omkring det

Strik bliver der ikke meget af - og opskrifterne holder pause - dvs jeg har to forskellige hold teststrikkere i gang - så vel egentlig bare mig der slapper af, mens teststrikkerne prøver efter bedste evne at få noget ud af de opskrifter, de har fået tilsendt.

Jeg har taget Ufo ´er med, så er der da en chance for de bliver færdige én efter én. Min sommerhus-trøje til kølige aftener ligger netop til tørre. Den er blød. Den er strikket i Drops Alpaca med rundt bærestykke og farver til at sætte kulør til den grønne farve. Oprindeligt var garnet indkøbt til 3i1 men den opgav jeg. Den var ikke lige mig - men denne bløde trøje tror jeg kommer til sin ret på råkolde dage.


Tæt på huset ligger Mossø - som besøges med en gåtur hver morgen og også gerne aften



Jeg nyder huset med alle dets hyggelige kroge



Indefra på en regnvejrsdag nyder jeg blomsterne udenfor - og midt i haven er der et vandhul med vandplanter - her i blandt de smukkeste åkander


Og lige pludselig er børnebørnene kun 6 km væk, så de kan hurtigt hentes og komme med på gåtur


Livet er godt her - og det nydes i fulde drag




2 kommentarer:

  1. Det ser bare så hyggeligt ud... både uderfra og indefra. Der er plads til mange skønne timer og gåture.
    Så dejligt at livet er godt. Du har vist fundet ro og kan nyde din efterløn.
    God sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan tro jeg trives i mit liv Anne - det er så godt efter et langt til tider stressende arbejde. Et arbejde, hvor man var i sit hovede det meste af tiden. Nu er der god jordforbindelse. God sommer til dig også

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.