onsdag den 4. maj 2016

Giveaway på facebook....

Kære læsere af min blog

Blot til orientering, hvis du kommer forbi facebook

På søndag er det Morsdag. 

Derfor en lille GiveAway. For at deltage i lodtrækningen søndag aften kl 20, skal du opfylde 2 ting. 

A.Være medlem af min gruppe 

B. have lagt et foto ind af strik, hvor en af mine opskrifter er brugt/bruges. 

Du kan blive medlem her: https://www.facebook.com/groups/1695170860771672/



GiveAway er 1 bdt. Sock It samt disse "strømpepinde" - vil du se, hvordan de skal bruges, kan du se med her: https://youtu.be/EsMI5soH6uE

Gruppe på FB har jeg lavet, fordi jeg synes, at det er så dejligt at se, hvad der bliver strikket af mine modeller

Mange sender mig de flotteste billeder af deres strik efter mine opskrifter, så derfor en lille gruppe, hvor billeder kan deles. Gode råd og tips kan også deles - forslag til garn mv.

Nå, blot hvis du lige er i nærheden, så kig ind og du kan blive medlem - også selv om du endnu ikke har strikket eller købt en opskrift. Giveaway denne gang, kan du så ikke lige deltage i.

God Kristi Himmelfartsferie





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.