lørdag den 23. januar 2016

Den ene dag går med den anden.....

Det er en fantastisk tilværelse at være efterlønner

Jeg følger min egen rytme 80% af tiden

og det er lige før det er forstyrrende, når jeg skal noget

Nu er årstiden jo også til at hygge indendøre

Smukt er det udenfor



Teststrikkerne på "Big Happy 2016" har været i fuld gang med at melde tilbage - en dejlig ting at få andres kyndige øjne og ikke mindst kroppe med ind over :)

Sidder den godt - god bevægelsesfrihed - er ærmegabet stort nok - er halsudskæringen tilpas osv

Den er klar til udgivelse i morgen! 

Hyggeligt er det, når man åbner Facebook og i en af strikkegrupperne ligger "lillesøsteren" Happy 2016

Foto lånt fra gruppen "Strik kun Strik"

Så flot strikket i silkwool i str XXL - i en meget lækker farve

Ja, så bliver jeg bare så glad

Jeg er også svært tilfreds med at se den på i de store størrelser - den gør sig godt

- hvis jeg selv må sige det

men jeg skal nok lade være med at blive for kæphøj

I dag har jeg hænderne i bolledejen

- lidt fast føde og hygge her i kulden skal der til

Da er nybagte boller ikke at kimse af

God weekend

2 kommentarer:

  1. Nyd livet, Ellen. Det har været fantastisk med rim og blå himmel.
    Smuk farve den Happy er strikket op i. Jeg nyder at skifte mellem trøje og sjal.
    Prøvede den lige på... og er klar til at fortsætte.

    SvarSlet
  2. Den bluse er bare så flot, kommer sikkert på mine pinde på et tidspunkt. Kan godt forstå at du bliver glad for at se resultatet

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.