søndag den 20. december 2015

21. decembertip .......hælkappen i sokker

En lille ekstra julehilsen i form af et par herresokker str 43 er jeg i gang med

Egentlig ville jeg gerne prøve at strikke fra tåen og op

måske endda to på en gang

fik faktisk en strikkebog om det sidste år i julegave

men når tiden er knap griber jeg til det kendte

jeg strikker på strømpepinde - og det går stærkt og godt

Hælstykket, hvor der senere skal samles masker op

var jeg pludselig blevet i tvivl om, hvordan jeg plejer at gøre

Her er Facebook-gruppen "Strik kun Strik" jo altid et godt sted at spørge

- og man får forskellige svar- og så må man vælge


Jeg kunne også have søgt på youtube - det har jeg så gjort i dag

efter jeg var færdig

- og fundet en god anvisning

da ingen på FB anviste denne metode, bliver det dagens tip :)


                   

Glædelig 21. december

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.