fredag den 11. december 2015

11.decembertips .... et flot fast knaphul

Her til morgen tordnede det

Rusk, vådt og trist var det

Så er det dejligt at sidde indendørs tidlig morgen og nyde kaffen, varmen og at gøre en ufo færdig

December måned er dedikeret til oprydning i strikkekurven

jeg har lagt mærke til at de ufærdige ting tynger - og tager energi

"Du burde gøre dette færdig først, inden du begynder på nyt"

- en god følelse, når endnu en ting kan lægges til bunken, der skal med i vaskemaskinens uldvask

Og så er jeg fri til at starte nyt op i januar uden "burde"

Dagens tip er et flot, fast knaphul, som ser "færdigt" ud

Du måler knappen. Er den 4 masker bred, skal knaphullet være 3 masker osv.

Jeg brugte det, da jeg lavede min uundværlige "Afmæli"

Det er den første jeg tager på i disse kolde morgener





                                          

              
Glædelig 11. december

2 kommentarer:

  1. Tak igen for en fin teknik-video.

    SvarSlet
  2. Så glad for de tips. Vil prøve både det med halskanten og knaphullerne på den trøje, jeg er ved at strikke 😊

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.