mandag den 26. oktober 2015

Min første dag i mit nye liv ....


I går søndag havde jeg den sædvanlige "søndags-fornemmelse", som min krop kender så godt efter et langt lærerliv

Søndag, hvor man ikke går i gang med det helt store - for man skal jo på arbejde mandag

Lidt uro

selvom jeg fortalte kroppen, at den kunne sove lige til den vågnede :)

I dag mandag sov jeg til sædvanlig "du skal op og på arbejde" tid.

En slags arbejde har jeg dog stadig tilbage - der skal ryddes op på min arbejdscomputer

Den har været den eneste jeg har brugt, så derfor er det jo mest alle mine private ting, der skal væk

Jeg har købt mig en fin Mac - som erstatning

Det er jo et helt andet system, men da jeg både har Ipad og Iphone, så faldt det meget naturligt

Og så er jeg lidt en "nørd", når det kommer til sådanne tekniske ting

Så formiddagen er gået med at sidde her bag skærmen

Jeg skulle selvfølgelig lige se, om jeg kunne finde ud af at blogge fra min nye computer

Det går fint

Nu vil jeg en tur ud at gå og nyde de smukke efterårsfarver



Mac er godkendt

God mandag til jer

4 kommentarer:

  1. Held og lykke med din nye tilværelse. Det er skønt at være arbejdsfri.

    SvarSlet
  2. Den der søndag/mandag/arbejdsugefornemmelse holder sig længe - men jeg giver Garnløkken fuldstændig ret, det er skønt at være arbejdsfri og fri for at skulle planlægge alt efter om man nu er på arbejde eller hjemme.
    Jeg NYDER hver dag nu!!!!

    SvarSlet
  3. Tilslutter mig de øvrige... Det er SKØNT, at tiden er min egen... Jeg nyder at kunne være impulsiv og tage på tur... bare fordi solen skinner!
    Velkommen i dit nye liv og til dine nye muligheder...

    SvarSlet
  4. Stort til lykke med den første da i resten af dit liv :-) Uden skolearbejde. Det er så herligt, når tiden helt tilhører én selv, og man kan vælge at gøre lige det, man' commit' er' sig selv til at gøre.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.