lørdag den 6. december 2014

6. december 2014

 "Hvad du ønsker skal du få......"



Jeg har været på besøg hos datteren i Ribe.

Efter mange år i Hjørring valgte hun og hendes mand for to år siden at flytte til Ribe. 

Sidste år nåede jeg det ikke. Altså at se Ribe julepyntet. 

Det er en fantastisk hyggelig by. Både sommer og vinter. De forstår at skabe et dejligt bymiljø. 

Tidligt i morges stod vi op for at gå til bageren efter rundstykker. Inden byen rigtig vågnede. 

         

Vejret har været godt i dag. Højere til himlen. 

Efter morgenkaffen gik vi ud for at se på bylivet. Julemanden var der, sangkor, nisseorkester, julebordet, ristede mandler, vafler, hestevognen, lirekassemanden og meget mere. 

Et par julegaver blev købt, så nu fik jeg da startet. 

Et par garnbutikker blev besøgt. Her i blandt Marianne Østergård. 

Min datter forelskede sig i en af hendes trøjer. Vi måtte derind et par gange. 

Og på mystisk vis fandt jeg mig selv hjemme igen med et strikkekit i dyre domme i indkøbsposen. 

Jo - "hvad du ønsker skal du få....." 

I december måned må det gavmilde gen plejes!


                                    
 
 
                                     

Glædelig 6. december til dig




1 kommentar:

  1. Dejligt gensyn med jule Ribe...
    Det er da en flytning fra en kultur til en anden!
    God strikkekitarbejdslystfornøjelse.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.