torsdag den 25. september 2014

Strikkekvinder vil have gode tips.....

Strikkekvinder vil gerne have gode tips - især når det drejer som om at slippe for at hæfte ender.

Mit forrige indlæg har haft ikke mindre end - hold nu fast 4591 læsere

Det var tippet om den Magiske knude

Nu har jeg slået knude på min Laneway, så kan jeg gøre enten gode eller bitre erfaringer.

Jeg tror på de gode. Jeg har læst mange steder nu, at hvis den er bundet rigtigt og kan bestå træk- prøven, så holder det.

Jeg kan ikke lave det om, for nu kan jeg ikke finde knuden

En skrev på facebook:

"Arbejdede for mange år siden på en fiskenetfabrik, hvor vi brugte den og kaldte det en kærligheds- knude, man fører 2 knuder sammen. Garn, reb var nylon og i mange tykkelser."

Jeg er jo glad for at fiske, men har manglet en god knude, når snøren springer - den skal prøves der

Nå her var lige en lille overspringshandling
 

 Laneway-kjolen er for stor at bringe med på skolen, derfor ses her begyndelsen til en lille uldvest

I går var en sej dag, som startede kl 7.30 på skolen og sluttede kl. 19. Ind imellem blev der tid til lidt strik. Det er godt, når man skal lytte til fx et foredrag om klassetrivsel

Det giver mig lyst til at nævne, at jeg har oprettet en FB-side med mine småtterier

Den er under opbygning, men tanken er, at hvis man lige står og mangler noget til en tumling, så kan man kigge i min virtuelle strikkekurv og måske erhverve lidt småtteri. Den er mest tænkt til venner og deres venner. I strikker jo selv, men -

hvis du er typen, der gerne vil hjælpe mig med at udbrede sidens eksistens, så kan du jo kigge forbi og "synes om" og gerne dele. Det vil jeg blive glad for.

Du klikker bare lige her

På forhånd tak

1 kommentar:

  1. Du har da lige ramt en nerve der... Flot med så mange besøg!
    Og emnet er jo altid aktuelt... jeg tror alle strikkere hader at hæfte ender!
    Håber al skoletumulten snart bliver til en rolig hverdag!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.