mandag den 18. august 2014

Ugleset.... Vest str. 6/9 mdr - småtteri no. 1

Ugleset er montering ofte.

Jeg kan for det meste godt lide det, fordi det giver lige den sidste finish. Det skal bare alt for tidskrævende ;0)

En del monteringsarbejde er der faktisk på sådan en lille vest - ærmekanter, halskant og kanter på slidsen i nakken.

Men nu er den færdig den lille vest, som er tiltænkt min datters veninde, der lige har født en lille dreng.

Pip blev han kaldt under graviditeten, så jeg tænkte en uglevest var velvalgt. Lidt lunt til vinteren.

Den har fået en god længde, da babyer har lange overkroppe og ofte tykke maver af al den modermælk eller hvad det nu er, der gør det.

Jeg har brugt maskeantal og delvis opskrift fra "Babydrops nr 19-20" på dropsdesign.dk

Uglemønsteret er taget fra model G i Hjertegarn " Baby - Blend Bamboo - no. 22"

Den er strikket på pind 3 i Baby Merino, som er lækkert at strikke i.

Der er brugt 66 gr.

Der er startet nogle småprojekter op i de sidste par uger. Jeg har ikke orket andet.

I dag var den første af disse småtterier.

 

 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.