mandag den 9. juni 2014

Skøn sommeraften ...varm arm

Sidste indlæg havde jeg fået mig en strikkearm. En god salve og et støttebind har gjort underværker.

Heldigvis

Så mange fridage uden at kunne strikke var ikke en rar tanke forleden.

Armen fik ro et døgns tid - derefter nænsom strik i små portioner.

Der blev så ekstra tid til løbe- og gåture i det skønne vejr.

En dag sammen med børnebørnene blev det også til.

Jeg er faktisk nået så langt på min jakke "Under Uret", at jeg kan se, den bliver et hit.

Jeg mangler nu kun ærmerne. Diagrammet tager lang tid mange snoninger, men når de 32 omgange er klaret, så kører det.

Temperaturen på terrassen kl 18 i aften var 25 grader, så for varmt til pulsvarmere. Flot mønster - det er dog begyndelsen på ærmet.

En gåtur rundt om Ejstrup Sø blev en dejlig afslutning på en afslappende pinseferie. Nu er der lige et par timer til sengetid, hvor man kan sidde og nyde den lune aften i udestuen med fuglekvidder og solsortefløjt udenfor og et dejligt strikketøj indenfor rækkevidde.

Håber I har nydt pinsen og det dejlige vejr.

God arbejdsdag i morgen

 

1 kommentar:

  1. Fin fordeling mellem forsigtigt strik og familiehygge i den fine vejr.
    Hvor ser det godt ud, smukt mønster med mange udfordringer undervejs, så det aldrig bliver kedeligt.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.