søndag den 25. maj 2014

Ude godt ...hjemme bedst. Weekend i billeder

Weekenden er tilbragt på Hotel Comwell i Kolding til repræsentantskabsmøde i Kræftens Bekæmpelse.

Det er sjette gang jeg deltager og det har været en god oplevelse hver gang. Væsentlige ting diskuteres. Valg til hovedstyrelsen. Nyeste viden indenfor forskningen præsenteres. Forskerpriser uddeles. God mad og underholdning, udveksling af lokale aktiviteter osv. I år ca. 300 repræsentanter fra hele landet.

Lidt tid til strik blev der også på den ene eller anden af mine to sommerprojekter i bomuld. Den gule har endnu engang ændret sig.

Nu er det zig - zag toppen af Marianne Isager. Strikkeprøven passede perfekt. Jeg kan godt lide, at hun laver prøver i naturlig størrelse i sine bøger.

Den anden i lys oliven er top - down ud fra egne erfaringer.

Efter at have siddet stille det meste af weekenden, og stemmen til EU var afgivet, var der behov for en tur i haven og en løbetur.

Svanerne skulle jeg lige have set til - ællingerne er blevet større - og sørme om de ikke er der alle ti.

De havde flyttet sig til en anden sø på den anden side vejen. Gad vist om de vandrer over vejen? Det må de jo næsten have gjort.

I postkassen lå så brevet, hvor restbeløbet til sommerens ugekursus skal betales. Ej hvor jeg glæder mig

Skal du ikke med? Det er på Ungdomshøjskolen v. Ribe det foregår.

 

 

 

 

1 kommentar:

  1. En indholdsrig weekend.
    Har set Ribe kurset... Åh, jeg har jo brugt alle pengene i London! Og hvis jeg skulle vælge havde jeg valgt akvarelkurset, der kører samtidig! Du må rapportere fra kurset.... Så skriver jeg om Strik på Samsø.
    Zig Zag er bare alle tiders model. Hyggelig at strikke, sidder godt. Og finessen med strikkeprøven i bogen er genial!
    Din top down ser også god ud! Er de begge "bare" i ren bomuld?
    Skønne sommerblomster. Og imponerende kuld på 10!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.