fredag den 7. februar 2014

Maestro til morgenkaffen....

I denne uge har der ikke været meget strikketid. Lange eftermiddagsmøder og forberedelser til disse har fyldt.

Om aftenen har jeg været træt. Syge børnebørn har også haft hjælp behov.

Jeg holder meget at at stå tidligt op om morgenen, nyde kaffen og et par omgange på strikketøjet, inden jeg går på arbejde.

Således fik jeg i løbet af ugen det første ærme strikket på Maestro. Denne gang har jeg valgt at følge opskriften, hvor det anbefales at strikke ærmet fladt og før kroppen.

Det er lige gået rigtig op for mig, at jeg har mange dejlige morgener i vente, for i næste uge er skolen lukket.

Vinterferie!

I dag er en af de gode og næsten sædvanlige lørdagsmorgener, hvor dagen begynder med, at kaffen og strikketøjet nydes i sengen. Klokken er 6:30 og der er stadig sort udenfor.

Andet ærme er klar til strik

Også du ønskes en god start på dagen

God lørdag

 

 

 

 

5 kommentarer:

  1. Jeg er blevet meget inspireret af dig. jeg er også gået i gang med en maestro. Er dog kun nået til kraven endnu. God vinterferie til dig.

    SvarSlet
  2. Maestro ser spændende ud, den glæder jeg mig til at følge med på her hos dig. Der er intet så godt som velskrevne opskrifter..i dag vil jeg fatte mine pinde og få strikket lidt mere på min Gekko af Annette Danielsen. God weekend og ferie :-)

    SvarSlet
  3. Spændende at kunne inspirere og derved se flere Maestro. Opskriften er bestemt ikke svær.

    SvarSlet
  4. Følger med, selv om jeg ikke får kommenteret hver gang!
    Det tegner godt... med Maestro... Men tidligt op uffff... Det har der været nok af i mit arbejdsliv. Og jeg ER B-menneske!
    Jeg nyder mine langsomme morgner. Til gengæld er jeg meget produktiv om aftenen....

    SvarSlet
  5. Der er ikke noget så hyggeligt som at strikke om morgenen - findes der bedre start på dagen? :-) Det ser ud til at blive en meget smuk trøje, jeg glæder mig til at se den færdig :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.