tirsdag den 25. februar 2014

Maestro .... Nu med indhold

Vi vil se den på.....

Ok, men jeg hader at blive fotograferet, og det er svært at finde en ordentlig fotograf.

Maestro er nu vasket og tør. "Den har sat sig".

Lækker lun og den passer perfekt.

En er de ting, jeg kan lide ved Heidi Kirrmaiers design er hendes raglan. Den passer perfekt til mine smalle skuldre.

Nu får I den lige bagfra, forfra og fra siden - mest fordi jeg ved nogen har sat den på to-do listen.

Opskriften giver mulighed for en kortere version - den ville måske have været bedre til mig, da jeg er ret lavbenet.

Det må blive næste gang.

Underligt er det, når et projekt er færdigt. Jeg bliver rastløs. Der er ikke lige en to do liste. Jeg er startet på lidt forskelligt i den bløde babyalpaka, jeg har omtalt tidligere. Men det tænder mig ikke rigtigt.

Foråret er jo på vej - jeg har brug for noget let - gerne med lidt farver. Føler mig lidt grå p.t.

Jeg kigger på lageret - har bestemt, at her må gerne blive luget lidt ud.

En ide til projekt ligger i baghovedet - inspiration hentet et sted i blogverdenen.

Jeg plantede den i min vindueskarm i går

Grønlige nuancer - striber måske - top down måske - cardigan eller let trøje

Jeg har ikke siden, jeg strikkede Peasy, brugt opklipning - så måske cardigan.

Der skal i hvertfald strikkes rundt. Efter Maestros mange vrangmasker trænger jeg til " runder".

Vi får se.

Alpakaen må nok lide skæbnen som UFO lidt endnu

Efterhånden finder man jo ud af, hvad man tænder på

Lige nu kribler det i fingrene for at realisere mine " indre billeder" til et projekt.

Solen står højt i dag

God tirsdag

 

5 kommentarer:

  1. utrolig flot model, igen til lykke med den. lækre farver du har valgt sammen, jeg fölger spændt med.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Den er supergod og sidder helt perfekt :)

    SvarSlet
  3. Virkelig flot model og det er bedre at se den med indhold, for så kan man jo se hvordan den falder.
    Det er virkelig fine detaljer der er på cardiganen så godt du viser siden også.

    Kh. LIs

    SvarSlet
  4. Detaljerne sidder jo bare, hvor de skal! Kan den ikke bruges til de grønne nøgler er blevet til en trøje? Så er foråret nok også kommet... sådan for alvor!
    Strikkehilsner. Anne

    SvarSlet
  5. Flot jakke - ligner sådan en klassiker, man kommer til at slide op :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.