lørdag den 14. december 2013

Stort og småt .....

I dag er de sidste gaver kommet i hus. En god følelse at være færdig. I år er der også et par gode hjemmestrikkede ting imellem. De kommer på bloggen efter juleaften. Strik, som er blevet rigtig godt, hvis det så bare passer modtagerne.

Lige nu føler jeg mig foran. Så der er gang i lidt ekstra stort og småt af garnresterne.

I år lange woolies til svigersønnen. Af resten kunne blive et par sokker til barnebarnet, når han skal sove i barnevognen.

 

Så har jeg længe haft lyst til at strikke Rasmillas Vakse Viggo.

Julerengøringen og madindkøb er det jo stadig for tidligt at gå i gang med, så jeg hygger med store og små projekter, som ikke behøver være færdig til jul - på den anden side kan det være en ekstra bonus.

På mandag har jeg seniordag, så det er dejligt.

God decemberweekend til dig, der læser med

Rosen er til minde om min mor, som døde i dag for 16 år siden.

Hun blev 67 år.

 

1 kommentar:

  1. Hjemmestrikkede sokker kan man ikke få for mange af. Jeg har også fået sokkeønsker fra både børn og voksne til jul. Jeg er ikke vild med sokkestrikning, men tager mig sammen. Til gengæld ville jeg også være vild med at strikke Vakse Viggo. Den er så fin.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.