onsdag den 23. oktober 2013

Strikker på livet løs....

Venindens fødselsdagsgave med blonden er på pindene, og den skal være færdig i en vis fart. Hun skal til Jylland 1. nov. Jeg har sat mig i hovedet, at så kan hun komme forbi og få den.

Tænk hvis den gik tabt i posten. Det ville ikke være til at bære.

Nu er det så lige, at jeg selv får gæster i weekenden. Der skal vel så gøres lidt rent og forberedes mad. I aften er jeg involveret i et "Knæk cancer" arrangement.

Men nu er jeg jo i de "glade tresser", så er der noget, der hedder seniordage. Så for alle tilfældes skyld har jeg taget en seniordag på mandag. Når noget sættes i hovedet, må der skabes rum til at fuldføre.

Foreløbig går det Hu Hej derudaf. Det største irritationsmoment er alle de små garnnøgler. Heldigvis kan enderne splejses, men jeg har lige vænnet mig til de store cones.

Det er en lidt kraftigere garn, end den jeg strikkede til mig selv, men håber den komme til at passe veninden. I hvertfald er den dejlig lun. Og ellers må jeg jo selv beholde den - den er prøvet - og farven klæ' r

Nå, jeg må hellere skynde mig.......



- Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Tak for din hilsen,vejret passer mig bare helt perfekt,har valgt ikke at lægge noget i det LOL,da denne årstid er min yndlings,hvor bliver den skøn den blonde,den berettiger da helt klart til en seniordag så den kan nå at blive færdig ,jeg hepper lige med på sidelinien

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.