søndag den 20. oktober 2013

Min efterårsferie...1

Har været intens og afslappende.

Jeg startede min lille Twingo tirsdag morgen - 3½ time senere holdt jeg på Amager. Yngstedatter havde inviteret på frokost i anledning af min kommende fødselsdag.


En god gammeldags frokost med sild, fiskefiletter, flæskesteg m.v. Og naturligvis fedt med løg.

 

 
Bagefter gik vi en dejlig tur omkring voldene omkring Christiania. Der blev også lige tid til et kig hos Rasmilla. Jeg lod mig dog ikke friste denne gang. :)
 
Det er dejligt med sådan et par timer hos datteren, hvor man lige får tid til en lille snak og konstaterer at alt er ved det gamle. Efter en kop varm kakao gik turen sidst på eftermiddagen mod Holbæk til min gode veninde gennem - hold nu fast - 40 år.
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.