onsdag den 30. oktober 2013

Frost Flowers eller projekt fødselsdagsgave færdig...

Uh det var med bæven, jeg puttede trøjen i vaskemaskinen. Denne gang havde jeg dog vasket en lille prøve på forhånd. Ingen grund til at risikere noget. Garnet havde jeg købt dyrt i forhold til, hvad jeg plejer at bruge, når jeg køber fra garnudsalg.dk.




Det gik godt. Pyh!!

Nu ligger den til tørre. Garnet er også tykkere, end den jeg strikkede til mig selv. Forhåbentlig er den tør til fredag, hvor den måske bliver afhentet.




Næste projekt er slået op. Et udfordrende projekt - en cardigan fra min nye bog - 288 masker. Jeg håber, jeg når i mål. - Strikkeprøver er lavet. Jeg har altid en elektrisk følelse indeni, når noget er færdigt og et nyt kan begynde.

Uh, det er så spændende. Hemmeligt lidt endnu




Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.