torsdag den 5. september 2013

Sejt selv at fange sin aftensmad...

De sidste to dage har jeg været på et opkvalificeringskursus i at coache en proces. Det var et rigtigt godt kursus, hvor mange af de redskaber, jeg havde i forvejen, fik retning og gjort brugbare i en ny sammenhæng. De to dage var kun begyndelsen - nu skal der øves og følges op - og så er der to nye kursusdage i marts. Dejligt at lære nyt.

Jeg er næsten færdig med min græshoppefarvede bluse - mangler ærme- og halskant, så det er lige om lidt.

Men efter at have siddet på kursus i to dage, trængte jeg til luft. Så i går sidst på eftermiddagen pakkede jeg den lille twingo med fiskegrej og kørte til fiskesøen.

Her stod jeg så i fire timer. De tre første timer var der ikke et eneste bid, men lidt efter kl. 20, hvor mørket begyndte at vise sig, så var der endelig en sulten ørred. Den blev hevet i land, vejet og renset. 1500 gram.

 At fiske kræver tålmodighed.


 
Aftensmaden er reddet
 
 
Det er jo ikke nok at sørge for maden - der skal også klæder på kroppen, så tilbage til strikkepindene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.