torsdag den 12. september 2013

I en sen aftentime eller hvordan man kan blive grebet af stemningen

Målet er nået. Det sidste ærme er strikket færdigt. Nu skal enderne hæftes. Så har jeg tænkt søndag kunne bruges på monteringen. Endelig nåede jeg her til.


Utålmodigheden er stor efter næste projekt. Så trods det sene tidspunkt, fik jeg lige lyst til at lave lidt strikkeprøver. Jeg har forskelligt garn på lager, så hvad egner sig bedst til min relief?

Først prøvede jeg med kombinationen en tråd højlandsuld og en tråd silke/uld.




Ikke lige i øjet. Hvad med en tråd højlandsuld, en tråd alpaca og en tråd kid mohair Silk? Den var rigtig fin, synes jeg og dejlig ulden til vinter.



Nu må jeg se, om der er nok på lager af alle tre.

Øjnene begynder at blive små og lågene tunge

Sov godt

Posted using BlogPress from my iPad

1 kommentar:

  1. Hvor godt, det bliver en fin trøje med masser af farve. Dejligt anderledes end alt det mørke der er til efteråret.
    Din relief jakke spænde at se hvad det bliver. Min er i en tråd hjølandsuld og to alpaka.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.