fredag den 2. august 2013

Nøddebrød

Nu er det tid for det halve ærme. Jeg har sat mig på terrassen her efter aftensmaden. Nu trænger jeg til et hvil.

Efter at solbærsyltetøjet var kommet på plads, gjorde jeg soveværelset rent helt i bund. Alt har været ude. Der er blevet vasket og støvsuget - hver et hjørne af elevationssengene.

Ingen støvmide har formentlig overlevet. Jeg har foretrukket at være inde i denne varme. Køkkenet fik også en tur. Oprydning i skabe mv.

Mit nøddebrød fik jeg også bagt. Opskriften fandt jeg her, hvor den kaldes:
Stenalderbrød

Nem at lave - bindemiddel er æg og olie. Ingen mel.
En masse forskellige nødder og frø røres sammen


Klar til ovnen - ca 1 time ved 160 gr





Afkøles


Og mums en lækker skive med gedeost


Nu er det så tid til at nyde den sidste ferieaften. i morgen er det weekend og mandag morgen - så kører det igen.




Der mangler ikke meget - så skal den syes sammen ærme- og sidesømme.

Jeg har strikket skuldrene sammen og samlet masker op til ærmer.

God fredag aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.