tirsdag den 30. juli 2013

Vi er ved at være klar til vinter

Jeg kan godt lide brændestabler. I går kunne jeg konstatere, at manden har sørget for, at vi ikke skal fryse til vinter. Med min nye hobby kan jeg se frem til hyggeaftener med strik og knitren af træ i brændeovnen. Men heldigvis er der længe til.


Jeg har konstateret, at i sommervarmen føles det ikke helt naturligt at strikke uldtrøjer. Alligevel sad jeg i går og strikkede på festivaltrøjen til datteren.
Den var varm at have på skødet. I dag har jeg trevlet ærmet op, som jeg strikkede. Datteren prøvede trøjen, og jeg synes ærmet, skal have lidt mere vidde. Så forfra igen.



Overspringshandling er jeg ret god til. Så mens jeg i aftes sad og ventede på regn, strikkede jeg en af pulsvarmerne færdig.



Trods mørk himmel udeblev regnen.




Nu er der til gengæld her til middag, mens jeg har nydt en dejlig frokost, kommet en ordentlig skylle, og det buldrer i det fjerne. Forfriskende - tænker jeg.



Nyder den sidste ferieuge og nyder at være til.

Håber du nyder at være dig


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.