mandag den 1. juli 2013

Regn, regn og atter regn

Hm...


Første feriedag starter med regn og gråvejr. Men det har været ok. Jeg har siddet i udestuen og hørt regnens trommen på taget, for jeg har sat mig for, at den mønstrede trøje, som jeg har gang i skal være færdig i denne uge. Det bliver den nok ikke. Jeg er lige ved aflukning til halsen, men er stadig i tvivl om den nu også bliver god. Jeg hader fortsat tanken, om det monteringsarbejde, der forestår. Aldrig mere strik med så mange farveskift.




Pokkers mange løse ender - men det skal gøres færdig. Løse ender på trøjen, men også andre steder. Guldbryllup i weekenden kræver underholdende indslag. Det skal klares. Frisør i morgen. Afskedsreception for vores viceskoleleder på onsdag - tandlæge torsdag - den lange kjole, mon den stadig passer?

Så lige her og nu er regnen ok med mig.

1 kommentar:

  1. Regn er også ok her,jeg syntes det er rigtig hyggeligt med regn :)).Når jeg strikker med mange farver spytsplejser jeg ender undervejs,så bliver der godt nok lige en lille overgang med de 2 farver,men det ses ikke i brug,og så er der stort set ingen ender at hæfte til sidst .Jeg syntes jo altså stadig det ser fint ud,meget pænt strikket er det

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.