torsdag den 6. juni 2013

Så er det dækket bord til nyt projekt

Uh, hvor bliver jeg bare lige fristet. Havde på vej hjem fra arbejde overtalt og overbevist mig selv om at strikke det sidste ærme på Stumpen, som nu har ligget længe.



Da jeg så kommer hjem ligger der jo en pakke fra Garngaragen med det, jeg bestilte i strikkecafeen i søndags.

Det frister - og Stumpen skal jo først bruges til efteråret.....
Nå en strikkeprøve i det nye garn, kan man jo altid lave.
Det er første gang jeg prøver dette garn Supersoft. En farve er sendt forkert. Overvejer om det går an. Nej, det går ikke. Jeg må ringe. Garngaragen yder god service. Den kunne jeg bare beholde og en ny er på vej.



Der er dejligt i gårdhaven, så nu må jeg liiiiiige lave en lille strikkeprøve.
Det er ikke sjovt, men en nødvendighed skriver designeren altid bag i sine bøger.

Og det har hun helt ret i.

Måske du også har et lille projekt, der venter.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.