søndag den 9. juni 2013

Første mønsterrapport....

Eller tip, tap tønde...nu kan en ny begynde.

det er noget af et projekt, jeg har kastet mig ud i - mange farveskift - mange løse ender. Men jeg har ladet mig fortælle, at de ikke behøver at hæftes, når den skal klippes op. En zig- zag på symaskinen skulle klare det. Hm....

En anden ting er størrelsen. Smilla bliver 5 år, men er meget tynd. Overvidden er den samme som på hendes lillebror på 15 mdr. Så jeg strikker overvidden efter to år i opskriften. Så må længden bare forlænges. Jeg håber, at det kommer til at du, for det er noget af et arbejde. Hurtigt går det nu heller ikke. Men dejlige farver og sjovt at strikke ... Trods alt.

Hun vil sikkert blive glad for den fine guldtråd, der er i mønstret, som nu er strikket første gang. Klar til anden omgang.




- Posted using BlogPress from my iPad

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.