søndag den 26. maj 2013

Ugen, der gik

Jeg har haft travlt i denne uge. Dog sluttede ugen af med en weekend, hvor jeg var til repræsentantskabsmøde i Kræftens Bekæmpelse. Under alle indlæggene blev der tid til lidt strik på sukkertrøjen. Et par ærmer og lidt til, så har jeg en lækker blød cardigan.
Det er altid spændende at være til dette årlige møde, hvor man bliver updateret på KB´s arbejde, mål, visioner og nyeste forskning.
Om aftenen er der festmiddag og underholdning. I år var det Birthe Kjær. Ikke lige i min smag, men det var en god aften alligevel.



I morges kom jeg op til dette smukke syn. Vores Amaryllis har nu fire flotte udsprungne blomster.


Det fik mig på den idé, at jeg måske næste sommer, vil tage en uge på højskole, hvor temaet er strik.
Jeg læste på en blog, at der i Ribe, skal være en sådan næste sommer. Det er jo sjovt at spinge ud i noget nyt. Så det er helt sikkert noget, jeg vil undersøge nærmere.

2 kommentarer:

  1. Dejligt at se, der stadig er nogen der strikker den "gamle" klassiker "Sukkertrøjen". Den bliver du bestemt glad for, jeg har strikket den mange gange og den er stadig et hit hos mig;-)

    SvarSlet
  2. Hej Emmy.
    Jeg kunne også tænke mig den i andre farver. Den sidder godt. Men når man er næsten nybegynder her i den 3. Alder, så er der så mange projekter man gerne vil lave.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.