tirsdag den 28. maj 2013

Godt på vej.....

Sukkertrøjens krop er færdig. Så skal der findes knapper. 12 stk. Ærmerne skal selvfølgelig også lige strikkes. Selv om den ser lidt ensformig ud, så er den rigtig fin at strikke. Garnet er en tråd højlandsuld og en tråd Alpaca.



Jeg har netop arvet en masse strikkepinde. I posen med pinde fandt jeg dette lille hjælpemiddel....en pindetæller. Den vil jeg da lige bruge, så ærmerne kan blive ens.



Der var oven i købet to, så det giver mulighed for at have flere projekter i gang. Jeg har jo stadig Stumpen liggende. Den mangler også et ærme.



Jeg må se, om det bliver nu, inden næste projekt.....Jeg har en hel stribe, der venter på at komme på pindene. Mon ikke det ofte er sådan for strikkere?
Men pyt lige pludselig får man bare en hel del færdig på en gang, som jeg gjorde for nogen tid siden med disse tre trøjer.



Jeg tror nu ikke, at det bliver inden udgangen af maj. Jeg har lange arbejdsdage resten af ugen. På lørdag er der en 60 års fest hos en svigerinde, så der skal lige forberedes lidt festindslag.

Heldigvis fås mange gode ideer, mens der strikkes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.