tirsdag den 9. april 2013

Flot resultat

De 102 indsamlere, som jeg havde fundet ruter til, formåede at samle 165.208 kr sammen.
De mødte fantastisk opbakning og velvilje på deres tur.
det var en fornøjelse at stå i banken og tage imod dem, når de kom tilbage med deres tunge bøtter. Mange havde gode historier at fortælle fra turen.

Nu kan der så igen blive tid til strikketøjet, selvom det har været på pause den sidste uges tid. Det tager tid at få sådan en indsamling koordineret og afviklet.

Jeg og de fleste af mine kolleger er jo lockoutet. Så tiden bruges sammen til at være kreative og finde på små happenings og demonstrationer for at gøre opmærksom på, hvor trætte vi er af situationen.

På torsdag drager vi en masse busser fra det jyske mod København, hvor vi vil forsøge at råbe politikerne op på Christiansborg. Nu må de da snart gribe ind.

Jeg påtænker at blive i København og få lidt tid sammen med to af mine døtre. Ældste og yngste datter.

Det styrker trods alt det kollegiale fællesskab blandt os, der er lukket ude. men der er jo også en gruppe, der sidder på skolen, fordi de er tjenestemandsansatte.

Mon ikke også mange børn er ved at vente på at komme i skole?



2 kommentarer:

  1. Flot resultat med indsamlingen.
    God fornøjelse på torsdag - håber i får flot solskin! : )

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Liv. Forhåbentlig får vi sol - elelrs kan det blive en kold fornøjelse

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.