fredag den 5. april 2013

Demonstration ....

Hvem skulle tro, at jeg i min alder skulle prøve at blive lock-outet og dernæst demonstrere.
Ikke desto mindre er det det tiden går med i disse dage.
Hver morgen står vi foran skolen og vinker til alle dem, der må komme ind i varmen.

Inklusionstanken har lidt et knæk - vi skal "normaliseres".

I dag har jeg siddet stort set i 12 timer og arbejdet med landsindsamlingen. Det er også vigtigt.
Fantastisk opbakning - der er rigtig mange, der gerne vil samle ind, så nu har jeg venteliste.
Alle har en god grund til at Vise Flaget.

Midt på dagen nåede jeg lige en times demonstration.

Nu er jeg også mør - så det er på hovedet i seng.

 
Der er brug for en KO-VENDING

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.