fredag den 29. marts 2013

Lockout trøje

Jeg har døbt dette strikkeprojekt for min lockout-trøje. Det har i den grad voldt mig:

Vanskeligheder
Masser af udfordringer
Konflikter
Om igen
Og om igen
Og om igen
Ikke gå på kompromis -
Så hellere starte forfra
Optimisme
Pessimisme
Ny viden
Om ud- og indtagninger
til højre og til venstre
Det skal kunne makke ret

På den igen efter utallige optrevlinger
ser det nu ud til at lykkes
med min trøje (ikke lockouten)

Jeg håber anstrengelserne honoreres

videoer med instrukser er set
- noget har jeg lært

Heldigvis er det et lækkert blødt garn
glider let på pindene
lammeuld

nu er det igen blot et garnnøgle
Klar til start

for jeg ved ikke
hvilken gang .....








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.