søndag den 10. marts 2013

Fin bog

I går var jeg i Ribe hos min ældste datter, der havde fødselsdag. Det var hyggeligt. Ribe er en dejlig by, så vi trodsede kulden og gik en tur i byen. Der blev også lejlighed til at besøge byens garnbutik.
Hos boghandleren var der bogudsalg, så der skulle også lige kigges. Her fandt min datter en fin bog, som hun forærede mig - med tanke for, at det en dag bliver hendes. En bog, hvor jeg skal fortælle om mit liv. Det giver jo anledning til, at jeg nu må i tænkeboks - for at grave frem. Der er masser af spørgsmål, så man bliver guidet igennem.
Garn fik jeg nu ikke købt - det var umiddelbart for uoverskueligt, da jeg ikke lige havde et projekt i tankerne. Jeg kender mig selv godt nok til, at min øvelse består i at få igangværende projekt færdigt.
Jeg er netop gået i gang med ærmerne til min trøje, så den kan forhåbentlig snart vises færdig herinde. :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.